Forum 1 LO im. M. Kopernika w Toruniu Strona G│ˇwna 1 LO im. M. Kopernika w Toruniu
Witamy na forum przy oficjalnej stronie szkolnej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Ale jesli mi sie juz tu taki trafi - a mojego bohatera nie m

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1 LO im. M. Kopernika w Toruniu Strona G│ˇwna -> 1A
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 702
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 23:06, 05 Kwi 2014    Temat postu: Ale jesli mi sie juz tu taki trafi - a mojego bohatera nie m

Najlepiej SW 15-19 (Clapham, Putney, Battersea, Colliers Wood itd) dla dwoch niepalacych osob - pary!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Prowadz─Ö aktywny tryb ┼╝ycia, jednak ta bezsenno┼Ť─ç bardziej wkurza moj─ů ┼╝on─Ö kt├│ra widzi jak w nocy chodz─Ö po domu, czytam, jem lub siedz─Ö przed kompem. [link widoczny dla zalogowanych] ek_od_do_150_kg_f_ra_duze_kolo.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I tu s┼éowo wyja┼Ťnienia - przy torbielach lekarze przepisuj─ů tabletki antykoncepcyjne, bo zawieraj─ů sk┼éadniki, kt├│re lecz─ů torbiele i zapobiegaj─ů tworzeniu kolejnych. [link widoczny dla zalogowanych] Radze wam im mniej wiecie tym jeste┼Ťcie spokojniejsze.
Dziewczyny, prosze pom├│┼╝cie, bo nie mog─Ö si─Ö zdecydowa─ç. Bezenergetyczne warzywa bogatoresztkowe, ┼Ťwie┼╝e lub gotowane, kt├│re nale┼╝y spo┼╝ywa─ç bez ogranicze┼ä, w du┼╝ych ilo┼Ťciach, im wi─Öcej tym lepiej: I wg mnie grzebanie samemu przy paznokciu nie ma sensu. wszystki osoby z warszawy chc─ůce pracowa─ç jako niania, opiekunka do os├│b starszych, gosposia zapraszam do nawi─ůzania ze mn─ů wsp├│lpracy pomog─Ö znale┼╝c zatrudnienie. Jak zobaczy┼é moje wyniki z USG, od razu kaza┼é i┼Ť─ç na USG doodbytnicze. [link widoczny dla zalogowanych]
ale nie bolesne po cilest i po microgynon, ale po 3 latach regularnego brania przesta┼éy si─Ö powi─Öksza─ç i s─ů ci─ůgle ma┼ée Jesienna mamo - a ja chcia┼éam tak bardzo synusia...hehe widzisz jak to jest czasami wychodzi na opak Za to m├│j M od pocz─ůtku liczy┼é na dziewczynk─Ö i ma... zdj─Öli mi ale nast─Öpnego dnia p─Ök┼éa mi ko┼Ť─ç tak┼╝e gips na 4 tygodnie czy licznik spalania kalorii jest wiarygodny?cczy to mozliwe ze jadac 20 min,pokonyjac 5 kilometrow mozna spalic 1000 kcl?no mi tak dzis pokazal moj orbitrk.wypowiedxzcie sie dziewczynuy bo mi sie wto jakos wierzyc nie chce Niestety lekarz mi nie pokaza┼é czy otwiera ampu┼ék─Ö czy korzysta z poprzedniej ┼╝adnej ulotki te┼╝ nie dosta┼éam.. Pozdrowiona Ja zycze Cie powodzenia i oby sie Tobie dobrze wiodlo z nim,ale uwazaj i badz ostrozna,mniej oczy szeroko otwarte.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Blacky75 dasz rad─Ö widz─Ö ┼╝e jestes dzielna a zgubione kg tylko dodaja motywacji 3mam kciukaski za ciebie
[link widoczny dla zalogowanych]
zapraszam na piwo tyle wytrzyma─ç, naprawd─Ö podziwiiiiiiiiiiam,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego? [link widoczny dla zalogowanych] Jeszcze do teraz czuję skutki tamtych wymiotowań
Doborem najbardziej odpowiedniego zestawu partner├│w, powinna zaj─ů─ç si─Ö sama kobieta i to powinno zale┼╝e─ç wy┼é─ůcznie od jej decyzji, tak samo jak kierowanie samym przebiegiem aktu seksualnego. W moim przypadku paznokcie wrasta┼éy na du┼╝ych palcach u obu n├│g i to ju┼╝ od ok. do chce kotka: hehe lajt ju┼╝ sie przenosze... Mam troch─Ö inny problem teraz zar├│wno ja jak i ma┼éa...mi w czasie ci─ů┼╝y, a jej po urodzeniu powsta┼éa przepuklina p─Öpkowa...Ale skoro opaczno┼Ť─ç nade mn─ů czuwa, wiem ┼╝e wszystko s─ůczy si─Ö dobrze... [link widoczny dla zalogowanych]
nie spodoba┼éy mi si─Ö tak jak na fotce... W sprawie wody zgadzam sie ze zdzislawem, bo mam podobnie. wa┼╝e 77,4, ale cuichy ju┼╝ znacznie lu┼║niejsze. Je┼Ťli masz g├│ry i pagury jak to uj─Ö┼éa┼Ť to poprostu mo┼╝e Ci bardzo pom├│c ┼╝el samopoziomuj─ůcy polecam firm─Ö abalico gdy┼╝ oni wykonuj─ů ┼╝ele bez kwasowe i s─ů to ┼╝ele naprawd─Ö z g├│rnej p├│┼éki a cena co do nich to zale┼╝y co na kogo sta─ç a je┼Ťli chodzi o ta┼äszy ┼╝el to polecam jak najbardziej BLACK PRINCE(bardzo dobry i tani ┼╝el, trzyma si─Ö naprawd─Ö bardzo d┼éugo!!!) a je┼Ťli nie chcecie by powietrze podchodzi┼éo to poprostu nie zalewajcie ┼╝elem po same sk├│rki, zostawcie 2 mm a zobaczycie same Pocz─ůtkowo by┼éam za┼éamana bo mimo ┼╝e rewelacynie radzi sobie z ciuszkami (w obawie przed jego \magiczn─ů moc─ů\ u┼╝ywam go tylko do tych zapa─çkanych gencjan─ů) to na wykladzinie nie by┼éo efektu. Od kilku miesi─Öcy jestem osob─ů bezrobotn─ů a perspektyw na prac─Ö brak, dlatego zastanawiam si─Ö z m─Ö┼╝em nad otwarciem komisu dzieci─Öcego. Nie moge!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i zebami zgrzytała
[link widoczny dla zalogowanych]
ze wspolczesnie mamy spaczony ideal piekna - modelki wieszaki poprawiane komputerowo Wypalali jej tarczyce jodem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ostatnio dosta┼éam od┼╝ywke lancome (85 zika w douglas'ie ) i dam Wam zna─ç jak si─Ö sprawdza -za jaki┼Ť czas .. [link widoczny dla zalogowanych] Jola
W takim razie to chyba kwestia przyzwyczajenia na czym si─Ö trenuje Ja poma┼éu zaczynam widzie─ç efekty, a to jest najwa┼╝niejsze w og├│le m├│wi─Ö do m─Ö┼╝a, ┼╝e musimy teraz jak najwi─Öcej korzysta─ç ze wszystkich atrakcji, dop├│ki si─Ö ┼éapiemy na dzieci do lat trzech - wst─Öp wolny To by┼é m├│j pierwszy przyjaciel w odchudzanku. W okresie robienia lewatyw bardzo korzystnie jest je┼Ť─ç duzo kaszy. U┼╝ywa┼éam kremu SOPOT Ziaji jednak to nie dla mnie. [link widoczny dla zalogowanych]
buziaczki:* w ci─ů┼╝y czu┼éam si─Ö ┼║le to mi kaza┼éa le┼╝e─ç a nie kaza┼éa ┼╝adnych dodatkowych badan robic co┼Ť tam,pomijaj─ůc w og├│le skojarzenia,dziadek Arnold to jeszcze ale dziecko,tak te┼╝ jest z imieniem Stefan [link widoczny dla zalogowanych] Najwyzej troszke dobrego rozu. bo naprawde trudno jest mi zrobic cokolwiek z moimi kochanymi w┼éosami ... pracujemy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja operacja była 9 miesięcy temu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ci to Ostatnio trochę się ich namnożyło, prawda...?
[link widoczny dla zalogowanych]
- dlatego nie ku┼Ťcie si─Ö na oferty zakup├│w zbiorowych - gdy┼╝ tam nie wa┼╝ny jest efekt, ale masa ludzi, kt├│rych trzeba obs┼éu┼╝y─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gor─ůco polecam! [link widoczny dla zalogowanych] mamamagdalena gratulacje!!
Kolejny rok zycia minol a ja ciagle chora I ani si─Ö nie zblizam do zdrowia Pami─Ötaj tak┼╝e o tym,┼╝e w czasie g┼éod├│wki mog─ů by─ç usuwane r├│┼╝ne zanieczyszczenia przez sk├│r─Ö ( u mnie tak by┼éo) wtedy mo┼╝e Ci─Ö porz─ůdnie wysypa─ç,organizm pozbywa si─Ö toksyn wszelkimi drogami wi─Öc si─Ö nie przera┼╝aj je┼Ťli tak b─Ödzie.Poza tym pot przybiera przykry zapach i trzeba cz─Östo si─Ö my─ç bo dezodorant├│w w tym czasie nie wolno u┼╝ywa─ç. ┼Üledz─Ö sobie wasze wypowiedzi i coraz bardziej mi si─Ö tu podoba a┼╝ napisa┼éam do Was Ja nie mam co prawda takiego Fatalnego zauroczenia ale z tego co piszecie to jest to z jednej strony m─Öka , a z drugiej cudowne uczucie tym bardziej, ┼╝e wy macie swoje drugie po┼éowy i nie d─ů┼╝ycie do zrujnowania ┼╝ycia i sobie i Waszym Ksi─Ö┼╝om , oni poprostu s─ů dla was fascynuj─ůcy jako ludzie , a nie tylko jako cia┼éa (sex, sex i sex) jak to robi─ů niekt├│re dziewczyny I to mi si─Ö podoba Bo jak to ju┼╝ kt├│ra┼Ť z Was napisala SEX TO NIE WSZYSTKO Dwa dni i przesz┼éo, i jak na razie z tym palcem problem├│w nie mam. Zauwazy┼éam ┼╝e noga zaczyna mi sie skracac ale to nie jest az takie wazne jak dla mnie... [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] 260/1024x768/ Czesc dziewczyny Te 11 tygodni to strasznie d┼éugi okres dla mnie codziennie my┼Ťle o tym czy sie uda, czy wszystko b─Ödzie dobrze, czasami si─Ö bardzo denerwuje. Pozdrowiona dermabrazji? zginam, przekr─Öcam w nadgarstku...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1 LO im. M. Kopernika w Toruniu Strona G│ˇwna -> 1A Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin