Forum 1 LO im. M. Kopernika w Toruniu Strona G│ˇwna 1 LO im. M. Kopernika w Toruniu
Witamy na forum przy oficjalnej stronie szkolnej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Eurydyke

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1 LO im. M. Kopernika w Toruniu Strona G│ˇwna -> 1A
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 702
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 15:13, 10 Kwi 2014    Temat postu: Eurydyke

Pi┼éam te zio┼éa, i powiem Ci, ┼╝e s─ů obrzydliwe a na dodatek nic nie daj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czarny kolor w niektorych krajach jest nawet wskazany na weselach, a bialy na pogrzebach..wszystko zalezy od przesadow, i jesli sie ich trzymac to tak naprawde ZADEN kolor nie bedzie odpowiedni..Wiec jesli jest to slub ludzi troszke madrzejszych od przedmowcy to na pewno nie beda miec nic przeciwko czerwieni Wielokrotnie widziałam zdjęcia gwiazd sprzed operacji i po operacji wiele z nich nagle z małych ust miało wielkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255bplm=0%255d%2bget%2bhttp:/34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255b0,22811,1296%255d%2b-%253e%2b%255bn%255d%2bpost%2bhttp:/34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255b0,0,34952%255d]??????????????????????????????????????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak się ma sadła nadprogramowo 30cm i jakies 10 kg na plusie to efekty beda zadne, [link widoczny dla zalogowanych] Jestesmy ze soba juz 2,5 roku, jest super, on juz powaznie mysli o malzenstwie a ja sie wacham ...
nulka333.....napewno b─Ödziesz szcz─Ö┼Ťliwa,na wszystko potrzeba czasu,napewno co moge Tobie doradzi─ç to to dbaj o siebie nie denerwuj si─Ö i nie p┼éacz ...nie patrz na niego ! a mo┼╝e w┼éa┼Ťnie si─Ö w takim towarzystwie obracacie ┼╝e tak wszystko niby wiecie.. Ale przecie┼╝ torby takie przewieszone przez klat─Ö te┼╝ deformuj─ů barki!!! po prostu takie zrz─ůdznil losu. a powiem wam,ze ksiadz w samej koloratce to jak w slinaczku wyglada a te ich guziczki w sutannie i ich rozpinanie jest koszmarem,wiec sciagaja przez glowe,a wiecie ze przez glowe sciaganie \\\sukienki\\\przez faceta pozbawione jest kompletnie meskosci [link widoczny dla zalogowanych]
ile masz cm sk├│ry wzi─Öte ? -utwardzanie naturalnych paznokci - 40z┼é puszysta....a skad klikasz???? Na prywatne wizyty u endokrynologa, ginekologa itd wyda┼éam maj─ůtek. To tu s─ů lekarze i po┼éozne, kt├│re widzia┼éy 20 porod├│w a nie 3 dziennie, wi─Öc wiedz─ů wszystko na ka┼╝dy temat. Musz─ů zrozumie─ç i one i m─Ö┼╝czy┼║ni, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie kobieta jest przeznaczona do kierowania swoimi potrzebami i uczuciami. Nie przejmujcie si─Ö kilkoma w┼éoskami na piersiach, ja mam jeszcze dwa w┼éoski na brodzie, i ow┼éosion─ů kres─Ö bia┼é─ů.
A w lecie przy 35 stopniowych upalach jestem jedyna osoba, ktora tak dobrze sie czuje w tym cieple!
MO┼╗NA DOPRAWI─ć:
1000 kal jedni uwazaja za panaceum inni za zbrodnie na wlasnym
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za przeproszeniem, z tego co czytam - i prosz─Ö si─Ö nie obrazi─ç, ale przeanalizowa─ç drogie matrony - W Waszych ┼éo┼╝ach wieje nud─ů i maksymalnie dwoma pozycjami, seks oralny to zapewne temat Tabu do om├│wienia z mam─ů i ksi─Ödzem, o analnych zabawach i eksperymentach nie b─Öd─Ö wspomina─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
tu pisa┼éam czy kto┼Ť cos wie wi─Öcej ????
[link widoczny dla zalogowanych]
3mam za was kciuki!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wam sie udaje, a co maja powiedzie─ç ci, kt├│rzy choruja bardziej?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jutro ruszam z 30 dniowa glodowka . [link widoczny dla zalogowanych] ja chyba czego┼Ť nie rozumiem:...w jednej trzeciej Polka, w jednej trzeciej W─Ögierka, w jednej trzeciej Czeszka.... jak to mozliwe??
To zdjecie Bridget Fondy na samej gorze strony 2 nie jest zrobione przez paparazzi, to kadr z filmu Jackie Brown, gdzei rzeczywiscie nie najlepiej wygladala. Matko Kochana na allegro opis jest ┼╝e to 500z┼é kosztuje przez 2 mce, i du┼╝o i ma┼éo Pami─Ötaj, aby zje┼Ť─ç zup─Ö przynajmniej raz w ci─ůgu dnia. Kosztuja 190 zl. poszukaj sobie jakiego zaj─Öcia - ulubionego, staraj si─Ö sp─Ödza─ç milo czas. [link widoczny dla zalogowanych]
To ja poprosze o jakas dietke dla faceta... Ja robi─Ö r├│┼╝ne miksy z: B─Öd─Ö chyba sta┼éa klikentka... pasty wylacznie sama robie.Czasem cos urozmaicam wedlug mojego smaku i potrzeb podniebienia Zagladam na chwilk─Ö, nie mam czasu czyta─ç, ale ┼╝e by┼éam na tej dietce, wrzuc─Ö w┼éasne osi─ůgni─Öcia, dla polepszenia Waszego smopoczucia i utwierdzenia o s┼éuszno┼Ťci wyboru tej diety. pozdrawiam noi nie zapominaj o tym przyjemnym uczuciu lekko┼Ťci ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Julii, kochana
[link widoczny dla zalogowanych]
dowiedziałam sie o nich gdy zatrzymał mi sie okres i lekarz wysłał mnie na usg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-corke Kaczynskiego (nie pamietam jak ma na imie)
[link widoczny dla zalogowanych]
Lady Pank - To co mam
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy odczuwam b├│l?
to najpopularniejsze przypadki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Ökuj─Ö bardzo za gratulacje i podtrzymywanie na duchu

ci─ů┼╝a, menopauza, i inne zaburzenia hormonalne. [link widoczny dla zalogowanych] czas sko┼äczy─ç z WILKIEM ...
Te┼╝ bym si─Ö ba┼éa by─ç s┼éawna, zw┼éaszcza ,┼╝e jestem nieodporna na krytyk─Ö i bior─Ö wszystko do siebie. tzn kasia ogolnie jest pi─Ökn─ů, nie wiem po co jej te silikony by┼éy, teraz jej piersi s─ů fatalne, ale nos to jak najbardziej no wlasnie, ja mam takie same pytania odnosnie operacji jak poprzedniczka, ja nie mam miesniakow, ale moja mama ma jednego, tylko, ze z niej uparciuch straszny i nie chce ich zoperowac! Temu to tylko Pa┼ästwowa Inspekcja Pracy mo┼╝e pom├│c zej┼Ť─ç na ziemi─Ö. U mnie nikt nie zmywa┼é paznokci ani makijazu [link widoczny dla zalogowanych]
w ogole szkoda gadac Ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e si─Ö w ko┼äcu odwa┼╝y┼éam, posz┼éam i ┼╝e trafi┼éam na fajnego go┼Ťcia dzi─Öki kt├│remu nie boj─Ö si─Ö ju┼╝ ginekolog├│w a moja pierwsza wizyta nie b─Ödzie traum─ů A je┼Ťli chodzi o moj─ů tarczyc─Ö to wykry┼é j─ů lekarz rodzinny (inny ni┼╝ teraz) podczas badania gard┼éa (mia┼éam angin─Ö). ech jestem w 17 tyg ci─ůzy, pierwsze badanie w kierunku toksoplazmozy zrobilam w 14 tyg ci─ůzy, tak zupelnie przez przypadek, bardziej w celu spokojno┼Ťci sumienia bo mialam kiedys kota a obecnie mam w domu psa. Na ko┼äcu s─ů o tym info. Na razie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ok.
piaty dzień równiez zaliczony.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo jest ona zależna nie tylko od danego przypadku ale też sposoby danego fizjoterapeuty, mysle, ze nie da się w jednym zdaniu jej opisać ani powiedzieć jak dugo będzie trwała.
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem dojrzala, odpowiedzialna, spelniam kryteria itd itp
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy nie znikn─ů mi np. Poszukuj─Ö niani dla 13 miesi─Öcznego ch┼éopca na 6 godz.
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ten problem dretwienia od jednego roku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wszystko było tak jak być powinno. [link widoczny dla zalogowanych] nóż się w kieszeniu otwiera naprawde.
Tak tak,dzis b─Ödzie w Rozmowach w Toku o kuszeniu ksi─Ö┼╝y hej bankierka moj meil- [link widoczny dla zalogowanych] no nic wiec nie marudze........ Omega-3 przy┼Ťpieszaj─ů spalanie pok┼éad├│w t┼éuszczu nagromadzonych latami. Moja przygoda z tarczyc─ů zacz─Ö┼éa si─Ö w pa┼║dzierniku zesz┼éego roku, kiedy to wybra┼éam sie do lekarza rodzinnego z b├│lem gard┼éa a dowiedzia┼éam si─Ö ┼╝e mam guza tarczycy.Lekarz tylko spojrza┼é na moj─ů szyj─Ö i powiedzia┼é mi , ┼╝e mam guza tarczycy.Pierwsza moja my┼Ťl to nowotw├│r.Na szcz─Ö┼Ťcie okaza┼éo si─Ö ┼╝e to zwyk┼éy guz a nawet dwa guzy..Przesz┼éam r├│┼╝ne badania kt├│re wykluczy┼éy leczenie hormonalne, by┼éam wiec skazana na operacje.Pocz─ůtkowo lekarze wahali sie czy operowa─ç ze wzgl─Ödu na m├│j wiek i usytuowanie guza, bardzo blisko tchawicy kt├│r─ů uciska┼é i powodowa┼é problemy z oddychaniem.No ale nie by┼éo innego wyj┼Ťcia.Zdecydowa┼éam si─Ö na operacje.I powiem tylko tyle ┼╝e osobi┼Ťcie prze┼╝y┼éam KOSZMAR... [link widoczny dla zalogowanych]
Ale o nim mysl─Ö przy innej okazji. Kobieta powiedzia┼éa ┼╝e wystarcz─ů 3 wizyty ┼╝eby tam rodzi─ç, lekarz wyznacza termin wg OM czy cc i nie trzeba ju┼╝ si─Ö wspywac na ┼╝adn─ů list─Ö. sprawa jak si─Ö ubierasz. No dobra.. Hej Telewizji polskiej nie potrzebuje ale net sie przyda. Trzymaj─ů si─Ö twardo, praktycznie nie wida─ç, ┼╝e odrastaj─ů - top w┼éa┼Ťnie dzi─Öki kamufla┼╝owi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
GDzie to sie robi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie najlepiej wykonac to badanie prywatnie, niestety nie dostalam skierowania na nie panstwowo???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1 LO im. M. Kopernika w Toruniu Strona G│ˇwna -> 1A Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin